๐๐ญ๐ฎ๐๐๐ง๐ญฬฆ๐ข๐ข ๐ ๐๐๐ฎ๐ฅ๐ญ๐ฬ๐ญฬฆ๐ข๐ข ๐๐ ๐๐ซ๐ก๐ข๐ญ๐๐๐ญ๐ฎ๐ซ๐ฬ ๐๐ข๐ง ๐๐ฅ๐ฎ๐ฃ-๐๐๐ฉ๐จ๐๐ (anul 4), รฎn vizitฤ ๐ฅ๐ ๐๐จ๐ฅ๐๐ ๐ข๐ฎ๐ฅ ๐๐๐ญฬฆ๐ข๐จ๐ง๐๐ฅ โ๐๐ข๐ฏ๐ข๐ฎ ๐๐๐๐ซ๐๐๐ง๐ฎโ ๐๐ข๐ง ๐๐ข๐ฌ๐ญ๐ซ๐ข๐ญฬฆ๐, ๐ฆ๐จ๐ง๐ฎ๐ฆ๐๐ง๐ญ ๐ข๐ฌ๐ญ๐จ๐ซ๐ข๐ ๐๐๐ฅ๐๐ญ ๐ขฬ๐ง ๐ซ๐๐๐๐ข๐ฅ๐ข๐ญ๐๐ซ๐.
รndrumaศi de ๐๐ซ. ๐๐ง๐ . ๐๐ฆ๐จ๐ฅ๐ ๐๐ข๐ซ๐ข๐ณ๐ฌ๐ฬ๐ง โ ศef proiect de specialitate, dar ศi profesoara acestora la disciplina โStructuriโ, studenศii au vฤzut amplitudinea ศantierului ศi provocฤrile care pot sฤ aparฤ.
Vizita mai tinerilor noศtri colegi denotฤ interes pentru meseria pe care ศi-au ales-o, iar curiozitatea lor ne conferฤ certitudinea cฤ o sฤ devinฤ profesioniศtii pe care ne vom putem baza.
Vฤ mai aศteptฤm pe ศantiere, mai ales la cele unde se reabiliteazฤ monumente istorice, pentru cฤ aici existฤ o provocarea a respectului trecutului, dar ศi nevoia adaptฤrii la viitor.