Traim intr-o lume extrem de vizuala. Aplicatiile pe care le utilizezi, site-urile web prin care navighezi, postarile pe retelele sociale care iti plac, toate au fost luate in considerare cu atentie din perspectiva continutului vizual. Este culoarea potrivita? Poza corecta? Are acest concept sens pentru mesajul pe care incerci sa-l comunici? Acestea sunt intrebarile pe care le pune orice designer grafic sau director de arta in timpul procesului de proiectare. Cand designul grafic si marketingul functioneaza in tandem, rezultatele pot fi fenomenale. Ele pot aduce la viata un brand si pot influenta decizia unui potential client.
Deci, de ce este o creatie grafica importanta in designul de branding?
Comunicarea vizuala este esentiala intr-o lume centrata pe utilizator
Este esential sa intelegi publicul tinta si oamenii care interactioneaza cu marca ta. Un design bun va fi intotdeauna cu doi pasi inainte, anticipand opiniile si experientele potentialilor tai clienti. Definirea in prealabil a unui anumit public tinta sau demografie este un pas important in alinierea obiectivelor de afaceri ale agentilor de marketing si ale designerilor grafici. Odata luata aceasta decizie, echipa poate lucra pentru a intelege motivatiile si comportamentele care stau la baza care vor determina consumatorii. Luand in considerare toate acestea, agentii de marketing si designerii pot gasi apoi cea mai prietenoasa modalitate de a-si transmite comunicarea vizuala catre baza lor de consumatori si, in cele din urma, de a-si castiga increderea.
Un design grafic bun poate transmite povestea marcii tale
Fiecare brand are o poveste de spus, iar designul grafic bun este adesea cel mai eficient instrument de comunicare. Cand cuvintele sunt limitate, designerii se bazeaza pe elemente vizuale pentru a transmite mesajul potrivit. Dispozitivele vizuale variaza de la culoare, dimensiune si forma la compozitie, ierarhie si tipografie, toate putand fi folosite pentru a comunica idei cu impact. In plus, o imagine de marca nu poate fi redusa la un logo. Identitatea marcii se manifesta in toate celelalte medii, cum ar fi ambalajul produselor, designul site-ului web si reclamele. Daca sunt facute bine, doar o imagine sau alte elemente de design te pot incanta, inspira si clarifica mesajul, pastrand in acelasi timp povestea si imaginea marcii tale in centrul comunicarii.
Elementele de design coezive dau roade
Abordarea corecta a designului poate oferi brandului tau credibilitatea si legitimitatea de care are nevoie pentru a reusi. Consecventa elementelor vizuale este cheia, iar respectarea unui set specific de linii directoare ale marcii te pot ajuta sa iti atingi obiectivele. Acest lucru te asigura ca toate elementele vizuale ale marcii tale vorbesc aceeasi limba. De asemenea, brandingul consecvent insufla o anumita identitate vizuala in mintea publicului, creand o recunoastere a marcii care va dura mult mai mult decat cele 5 secunde pe care le petrec uitandu-se la panoul tau.
Vezi mai multe informatii aici.