spot_imgspot_img
AcasăUltima oră„Eticheta” ține și de ambalaj: cum să-ți surprinzi colaboratorii sau partenerii de...
spot_img

Articole noi

„Eticheta” ține și de ambalaj: cum să-ți surprinzi colaboratorii sau partenerii de afaceri cu un cadou plin de semnificație

Am fost și suntem o națiune darnică și atentă. Ne place să dăruim, indiferent de ocazie sau context. Inclusiv mita a fost (și încă mai este) dăruită din suflet. O atenție, o măslină, toți am dat la rândul nostru. Este bine-cunoscută dărnicia, de exemplu, a ardelenilor, care aveau (și au) mai tot timpul o sticlă de pălincă sau vin de casă, să fie, să nu trebuiască, atât doar că nu am stat prea bine la capitolul ambalaj: conținutul conta, nu „petul” în care era!

Indiferent că mergem la prieteni, neamuri, rude, sau mai ales în vizite interinstituționale, licorile pe care le dăruim trebuie să aibă și un aspect. Una este când te prezinți la un Meeting de business cu un „pet” de pălincă sau vin și cu totul alta când aceste produse locale sunt prezentate în altă manieră…

Un dar personalizat care să conțină, pe lângă produsul local cu care ne mândrim, și o istorie a locului și mai ales a produsului în sine este o idee care nu numai că rezolvă „ambalajul” dar și conferă o notă aparte atât celui care dăruiește cât și produsului în sine. Marin Ecedi și minunata lui echipă de la Nosa Creative vin în sprijinul nostru cu o astfel de idee…

Surprindeți colaboratorii sau partenerii de afaceri cu un cadou plin de semnificație

Viile și vinurile din podgoria Lechința de Corneliu Gaiu, un proiect Nosa Creative

Precum deja știți, ne mândrim cu istoria comunității din care facem parte. Astfel că am fost deosebit de onorați să putem realiza alături de istoricul Corneliu Gaiu un album/monografie al podgoriilor din arealul Bistriței.

Într-un capitol din carte sunt menționate registrele de socoteli ale cetății Bistrița, în care putem remarca personalități istorice importante, precum regina Isabela, Ștefan Bethlen, Alexandru Lăpușneanu sau Petru Rareș, care au savurat vinurile din acest areal. Tot din carte puteți afla că România este a patra țară din lume după Franța, Rusia și Germania, în care a fost produs vinul spumant.

Continuatorii tradiției viticole din regiunea noastră sunt: Crama Harșian, Crama Jelna – Amprenta Transilvaniei, Crama Lechburg, Crama Liliac, Crama Mureșan, Crama Valea Ascunsă, Crama Vie-Vin Lechința, Crama Zaig.

Noi, echipa Nosa Creative, am pregătit un pachet încântător destinat protocolului, format din cartea “Viile și vinul din podgoria Lechința” și trei vinuri premium de la cramele din această regiune. Există combinații de vinuri prestabilite, dar se pot configura și altfel, la cererea clientului. De asemenea, capacul cutiei poate fi personalizat cu logo-ul companiei.

În jurul vinului s-au născut și se nasc povești memorabile. Atât cartea, cât și vinurile din pachet constituie cadoul ideal pentru o colaborare mai strânsă între tine și partenerii tăi de afaceri.

Pentru mai multe informații accesați site-ul magazinului nostru online editura.nosa.ro, iar pentru o ofertă personalizată contactați-ne la numărul de telefon 0755-040-688.

COMENTARII

Latest Posts

Nu rata